Гарантія та сервіс

Гарантія, повернення та сервісне обслуговування

Гарантійні зобов’язання

Виробник товару забезпечує належну роботу товару та комплектуючих протягом гарантійного терміну.

Термін гарантії
– залежить від типу товару,
– вказаний на сторінці товару, в паспорті на товар, гарантійному талоні або будь-якому іншому документі, що додається до товару.

У разі виявлення недоліків товару споживач має право на:
– пропорційне зменшення ціни,
– гарантійне обслуговування — безоплатне усунення недоліків товару в розумний термін,
– відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення істотних недоліків або фальсифікації товару, споживач має право:
– повернути гроші,
– обміняти товар на такий же або аналогічний.

Якщо в гарантійний строк виявилися недоліки товару з вини виробника і які не можуть бути усунуті в авторизованому сервісному центрі, товар можна обміняти на аналогічний або отримати назад сплачені гроші. Для цього необхідно мати висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік»

Закрити

Увійти

Закрити

Кошик (0)

Кошик порожній Товари у кошику відсутні

Arbofari

дерев'яна підлога



Валюта
Language


Розрахувати бюджет

close-link

Заявка на замір

Заявка на консультацію

close-link