Гарантія, повернення та сервісне обслуговування
Гарантійні зобов’язання
Виробник товару забезпечує належну роботу товару та комплектуючих протягом гарантійного терміну.
Термін гарантії
– залежить від типу товару,
– вказаний на сторінці товару, в паспорті на товар, гарантійному талоні або будь-якому іншому документі, що додається до товару.
У разі виявлення недоліків товару споживач має право на:
– пропорційне зменшення ціни,
– гарантійне обслуговування — безоплатне усунення недоліків товару в розумний термін,
– відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення істотних недоліків або фальсифікації товару, споживач має право:
– повернути гроші,
– обміняти товар на такий же або аналогічний.
Якщо в гарантійний строк виявилися недоліки товару з вини виробника і які не можуть бути усунуті в авторизованому сервісному центрі, товар можна обміняти на аналогічний або отримати назад сплачені гроші. Для цього необхідно мати висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік»